чаї з диких трав ОРИГІНАЛЬНІ ПОДАРУНКОВІ НАБОРИ З ЧАЄМ. НАТУРАЛЬНІ АВТОРСЬКІ ДУХМЯНІ ЧАЇ З ДИКИХ ТРАВ. 🍵

ДБАЙЛИВО ЗІБРАНО ДЛЯ ВАС В ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТИХ КУТОЧКАХ УКРАЇНИ


Резработка сайтов, веб-дизайн    

главная

 

недвижимость

 

работа

 

финансы

 

туризм

 

авто

   

афиша

 

ваш дом

 

рестораны

 

магазины

 
 
 
Поиск по сайту:   
 
 

  Новости на сайте

 

  Полезные ссылки

 

  Справочники

 

  Черкасские новости

 

 

  Черкасские новости

 

Виконком не підтримав рішення про підвищення вартості проїзду

Черкащани продовжать їздити в маршрутках за старою ціною: члени виконавчого комітету міської ради під час  засідання не проголосували за підвищення вартості проїзду з 3-ох до 4-ох гривень. Ініціював внесення відповідного проекту рішення на прохання перевізників до порядку денного представник виконкому від організації «Громадський контроль» Валерій Макєєв.

  – 13 лютого перевізниками були подані документи на ім’я міського голови щодо розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту. Цей розрахунок здійснювали згідно з відповідною методикою, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17 листопада 2009 року. Понад 67 відсотків вартості тарифу складає паливо, ціна на яке невпинно зростає. Можна довести ситуацію до колапсу, коли громадський транспорт у місті взагалі зупиниться. Тоді всі будуть невдоволені. Тож нам треба спрацювати на випередження. Я майже нікого з перевізників не знаю, керуюсь тільки цифрами. Як би це було неприємно, але на підставі тих документів, які я бачив, я вважаю, що тариф потрібно підвищувати, – аргументував свою ініціативу Валерій Макєєв.

Категорично проти ухвалення такого рішення виступив міський голова Черкас Сергій Одарич. Передовсім, він нагадав, що минулого тижня з цієї нагоди він уже зустрічався з перевізниками. Тоді, каже, запропонував їм декілька варіантів для зниження собівартості тарифу. Серед них – зменшення кількості автобусів, які виходять на маршрут (зараз їх 380), скорочення кондукторів та боротьбу з нелегальними перевізниками, які забирають на себе частину пасажиропотоку в місті.  – На сьогодні я не бачу жодних підстав для прийняття будь-якого тарифу: чи то чотири гривні, чи то п’ять, – наголосив Сергій Олегович. – Моя позиція наступна: розглядати тариф ми зможемо тільки тоді, коли максимально використаємо усі ці складові зменшення собівартості. Тільки після цього ми побачимо, що треба, умовно кажучи, на 50 копійок чи на гривню підняти вартість проїду. Але рухатися тільки шляхом підняття тарифу, не зменшуючи собівартості, є не зовсім правильним.

Його підтримав і секретар міської ради Олександр Радуцький. За його словами, досі місцева влада завжди йшла назустріч перевізникам. Натомість вони неохоче йдуть на компроміси задля зменшення собівартості перевезень. – Найближчим часом ми приймемо бюджет розвитку, куди ми закладемо майже 300 тисяч гривень на створення центру управління громадським рухом.

Завдяки ньому ми зможемо відслідковувати рух транспорту, – сказав Олександр Романович. – Це буде вигідно й самим перевізникам. Адже зараз вони, так би мовити, ганяють один за одним наввипередки в боротьбі за пасажирів. Хто перший візьме, той і виграв. Рух транспорту треба впорядкувати: людині краще довше на 5 хвилин почекати на зупинці маршрутку й заплатити 3 гривні. Я розумію вас, як підприємців, але хочу, аби ви, у свою чергу, зрозуміли людей. Ви ж знаєте, що мінімальна заробітна плата не зростає, у той час як тарифи на тепло й воду підвищили, ціни на продукти теж зросли. Пропоную разом сісти й порадитися, аби прийняти компромісне рішення…

Утім такі доводи владців самих перевізників не переконали. Вони наполягають на тому, що нині працюють мало не в збиток. А ціна квитків у черкаських маршрутках вартістю чотири гривні і є компромісною. Мовляв, собівартість перевезень натепер значно вища. Більше того, заявляють, у разі неприйняття рішення щодо підвищення тарифу автобуси просто не вийдуть на маршрут.  – Я з понеділка не виїжджаю.

У мене 400 тисяч гривень заборгованості за запчастини. Через перевезення пільгових категорій тільки на нашому підприємстві розмір збитків за останні 5 років сягає 2 млн. 880 тисяч гривень. Їх ніхто не компенсував, – поскаржився перевізник Петро Копієвський. – Вартість на паливо зросла на 103 %. А є ж методика, згідно з якою у разі підвищення на 10 % ціни на паливо міська влада сама має нам запропонувати підняти тариф. Якщо водій заробляв 1500, зараз – 1300. А йому ж теж треба платити за комуналку!

Зрештою після майже двохгодинного обговорення члени виконкому не проголосували за підвищення вартості проїзду в маршрутках. За таке рішення висловилося тільки два представники виконавчого комітету. Водночас, як з’ясувалося, навіть за ймовірності того, що рішення таки ухвалили б, воно було б незаконним.

Про це заявив у ході обговорення начальник відділу загально-правових питань юридичного управління департаменту управління справами та юридичного забезпечення Олександр Мазур.  – Усупереч регламенту проект рішення не надавався на погодження як до юридичного відділу, так як і інших департаментів, – наголосив він. – Не зрозуміла й методика, за якою розраховувався новий тариф, жодних розрахунків наразі немає. І останнє, найважливіше зауваження, – до проекту не додано будь-яких документів, які свідчили б про проходження регуляторного акту, як того вимагає законодавство.

 

  Наш опрос

 

 

 

  Полезные ссылки

 

 

 

  Праздники

 

 

 

  Телеканалы