чаї з диких трав ОРИГІНАЛЬНІ ПОДАРУНКОВІ НАБОРИ З ЧАЄМ. НАТУРАЛЬНІ АВТОРСЬКІ ДУХМЯНІ ЧАЇ З ДИКИХ ТРАВ. 🍵

ДБАЙЛИВО ЗІБРАНО ДЛЯ ВАС В ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТИХ КУТОЧКАХ УКРАЇНИ


Резработка сайтов, веб-дизайн    

главная

 

недвижимость

 

работа

 

финансы

 

туризм

 

авто

   

афиша

 

ваш дом

 

рестораны

 

магазины

 
 
 
Поиск по сайту:   
 
 

  Новости на сайте

 

  Полезные ссылки

 

  Справочники

 

  Черкасские новости

 

 

  Черкасские новости

 

Мерія Черкас має претензії до підрядника, який ремонтував дороги

Мерія Черкас не заплатить близько 2 млн. грн. підряднику, який восени проводив підготовчі роботи щодо капітального ремонту вулиць. Як роз’яснив міський голова, служби мерії контролюють роботи, що були проведені на вул. Одеська, Котовського, Ільїна, Хрещатик. Виявилося, що 10% робіт зроблені неякісно. Акти виконаних робіт не підписані, до фірми-підрядника пред’явлені претензії. Тому навесні вона перероблятиме неякісне виконання за власні кошти.



Нагадаємо, торік розпочалися роботи з ремонту основних транспортних магістралей міста за кошти від випуску муніципальних облігацій. Загалом було випущено цінних паперів на 60 млн. грн. Торік за укладання профілю на вул. Котовського, Хрещатик, Ільїна, Козацька міська влада сплатила 5 млн. 200 тис. грн.
— 26 грудня ми розірвали договір з підрядником, що виконував роботи з ремонту доріг. Напевно цього року проводитимемо новий тендер, — зазначив мер.



Щодо дефектів, виявлених після виконання робіт, то як зазначив міський голова, мерія замовила експертизу, що проводитиме лабораторія з Києва. За його словами, нині розглядають три варіанти, через які могли виникнути дефекти. Зокрема перший варіант – неякісний бітум, який використовували при виготовленні асфальтної суміші; другий – неякісний, непромитий від пилу щебінь і третій – укладання холодного асфальту.
— Щодо третього варіанту, то це малоймовірно. Після того, як нами було зафіксовано укладання «холодного» асфальту (менше норми в 170 0 С) по вул. Котовського (неподалік залізничного мосту), кожна машина з асфальтом перевірялася, проводилися заміри. Тож тепер Київська лабораторія має перевірити, за яких причин виникли дефекти, — говорить мер.
Він зазначив, що у міської влади виникають претензії і до підрядника, який за державні кошти робив ремонт бул. Шевченка (від вул. Університетської до вул. Б. Вишневецького). На перший погляд здавалося б, що фірма зробила роботи якісно, проте вони не дотрималися технології. А саме не був зроблений профіль, за допомогою якого вода стікатиме у напрямку зливових решіток стічної каналізації. Тому міська влада не завізувала акти виконаних робіт. Нині порушується питання, щоб навесні підрядник переробив роботи за власний рахунок.
Крім того, мерія має претензії до цього підрядника й щодо осколу, який був знятий з бул. Шевченка при укладанні нового асфальтного покриття.



— Оскол належить місту. Тому нам мали б повернути залишки асфальту. Частину осколу нам повернули, а решта зникла у невідомому напрямку. Ми звернулися до правоохоронних органів. Сподіваюся, що вони з’ясують, куди подівся оскол, знятий з бульвару Шевченка, — говорить мер.



За його словами, оскол – це реальний матеріал, який можна використовувати у міському господарстві. Зокрема, знятим асфальтом з вул. Котовського та Ільїна підсипали деякі черкаські вулиці і провулки, де взагалі немає дорожнього покриття. Насамперед на провулку Котовського, вул. Молоткова, Червоноармійській, Я. Мудрого. Загалом за рахунок осколу «укатали» 16 вулиць і провулків Черкас.

rada.cherkassy.ua

 

  Наш опрос

 

 

 

  Полезные ссылки

 

 

 

  Праздники

 

 

 

  Телеканалы