Після зміни керівництва ТОВ «Черкасиенергозбут» та низки нарад, проведених спільно з ПАТ «Черкасиобленерго», було визначено, що питання переплат попередніх періодів, а також повернення коштів за спожиту електричну енергію, помилково сплачених на рахунок енергорозподільної компанії (ПАТ «Черкасиобленерго») й досі лишається відкритим.
Тому обидва товариства вирішили вжити комплекс спільних заходів щодо їх врегулювання. Повідомили у пресслужбі «Черкасиенергозбуту».
Для початку було створено загальний реєстр по боржниках. Аналіз показав, що частина кредитового залишку в ПАТ «Черкасиобленерго», за яким рахувалася заборгованість перед електропостачальником вже врегульована.
Тобто частина коштів вже перерахована споживачам, тому їх заборгованість перед електропостачальником ліквідована чи суттєво зменшена.
Інформуємо побутових та непобутових споживачів: якщо у вас наявна кредиторська заборгованість перед ПАТ «Черкасиобленерго» і при цьому наявна дебіторська заборгованість перед ТОВ «Черкасиенергозбут» (тобто була чи є переплата в ПАТ «Черкасиобленерго» та наявна заборгованість в ТОВ «Черкасиенергозбут») – не зволікайте, і терміново звертайтеся до того чи іншого товариства для врегулювання цього питання, щоб у жодному разі не допустити припинення електропостачання!
Що робити, якщо Ви помилково сплатили кошти за спожиту після 01.01.2019 року електроенергію на рахунок ПАТ «Черкасиобленерго» або якщо у Вас залишилася переплата на 1 січня 2019 року?
У такому випадку Ви маєте звернутися до Вашого району електричних мереж з відповідною заявою. Детальніше за посиланням:
Врегулювання питань переплати і помилково сплачених коштів за електроенергію
Телефони кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго»:
(0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48
Також Ви можете у довільній формі звернутись до ТОВ «Черкасиенергозбут» і ми, в свою чергу, переадресуємо Ваше звернення до ПАТ «Черкасиобленерго».
Телефони кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут»:
(0472) 31-88-13, (0472) 31-88-31, (067) 510-54-58, (067) 510-54-57.
ТОВ «Черкасиенергозбут» вживає усіх можливих заходів щодо недопущення ситуації відключення такої категорії споживачів, але без сприяння самих споживачів це питання, на жаль, вирішити неможливо.
Тому сподіваємось на розуміння і співпрацю!