Не знаешь где сделать сайт???   [ Интернет-центр 'ЭЛИТ' - http://elit.ck.ua - может сделать любой, даже самый сложный сайт... ]
чаї з диких трав ОРИГІНАЛЬНІ ПОДАРУНКОВІ НАБОРИ З ЧАЄМ. НАТУРАЛЬНІ АВТОРСЬКІ ДУХМЯНІ ЧАЇ З ДИКИХ ТРАВ. 🍵

ДБАЙЛИВО ЗІБРАНО ДЛЯ ВАС В ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТИХ КУТОЧКАХ УКРАЇНИ


Резработка сайтов, веб-дизайн    

главная

 

недвижимость

 

работа

 

финансы

 

туризм

 

авто

   

афиша

 

ваш дом

 

рестораны

 

магазины

 
 
  Вторник, Апрель 08, 2025.
Поиск по сайту:   
 
 

  Новости на сайте

 

  Полезные ссылки

 

  Справочники

 

  Черкасские новости

 

Прихована небезпека: вчені пояснили, чому шкідливі чайні пакетики

Колектив фахівців з канадського Університету МакГілла перевірили поведінку пакетиків під час заварювання в окропі. Наразі відомо, що сучасні виробники не використовують папір, замінивши її синтетичними елементами — пластиком чи поліетилентерефталатом

З ЧЕРКАЩИНИ РОЗПОЧНЕТЬСЯ КАЛЕЙДОСКОП ПІДНЯТТЯ ПРАПОРІВ ПО ВСІЙ УКРАЇНІ!

У День Державного Прапора на честь 30-річчя Незалежності нашої країни Глава держави Володимир Зеленський підніме найбільший в області синьо-жовтий стяг

У Черкасах перевірять рекламні конструкції

Операторів зовнішньої реклами в Черкасах зобов’язали провести інвентаризацію встановлених конструкцій. Про це повідомив директор департаменту архітектури та містобудування

Зачистка від реклами: на Черкащині з’явилось місто, в якому залишився лише один білборд (ВІДЕО)

На Черкащині в місті Золотоноша залишився лише один рекламний велет. Та й той скоро зникне

Програма «Велика реставрація» на Черкащині

Міністерство культури та інформаційної політики України розпочало приймання заявок на участь у відборі проєктів робіт із реставрації, консервації, ремонту на пам’ятках культурної спадщини, що будуть реалізовані у межах програми «Велика реставрація»

 

  Черкасские новости

 

Відрізані від світу. Що буде, якщо черкаський міст перекриють

Черкащани по обидва боки Дніпра можуть залишитися "відірваними" одне від одного на три місяці. На що вплине перекриття головної транспортної жили, яка об’єднує лівий берег із правим, дізнавався сайт vikka.ua.

 Пасажирські перевезення

 "Перекриття черкаського мосту на ремонт триватиме не більше трьох місяців. Наразі мова йде про перекриття лише автомобільної частини мосту – капітального ремонту потребують 90% плит. Залізничні колії перекривати не будуть, натомість пустять курсувати додаткові потяги. Про це повідомив начальник відділу транспорту та зв’язку Черкаської ОДА Сергій Синільник.

 "Наразі у прямому та зворотному напрямку їздять три поїзди, не враховуючи міжміські до Києва та міжнародні. За потреби пустимо додаткові до Золотоноші та Благодатного. Звідти людей будуть розвозити вже автобуси", – зауважив чиновник.

Основний напрямок, за яким пересуваються місцеві жителі та транзитний транспорт – дорога на Київ. Через міст (тобто за напрямком Черкаси – Золотоноша – Переяслав-Хмельницький – Київ) черкасці добираються до столиці маршрутками за 2,5-3 години або потягом, який їде 4 години. Довжина шляху автодорогою становить 189 км.

 У разі перекриття мосту весь автотранспорт порине до Києва правим берегом – за напрямком Черкаси – Мошни – Обухів – Київ. Довжина цього шляху більша на 8 км та становить 197 км, а час у дорозі збільшиться в середньому на 15 хвилин. При цьому перевізники не повинні збільшувати вартість поїздки.

 "120 гривень – це гранична вартість квитка до Києва. Автоперевізники самі не хочуть її піднімати. Держава цей процес не регулює", – додав Сергій Синільник.

 Навантаження транспорту

 В результаті перекриття одного напрямку – інший, очевидно, отримає шалене навантаження. Уявіть, наскільки збільшиться кількість автотранспорту, в тому числі й багатотонних фур, який рухатиметься трасою через Обухів. За кілька місяців дорога, на якій і без того не так багато живого місця, може взагалі стати зруйнованою. Про таку загрозу говорять громадські активісти, та, мабуть, бояться навіть думати місцеві чиновники.

 "Якщо дамбу закриють, дорожні затори та псування асфальтного покриття на трасі через Обухів – неминучі. Більше того, основна частина шляху в напрямку Києва проходить саме через Черкаську область", – говорить директор Громадської спілки "Агенція підтримки підприємництва та інвестицій" Євген Глєбов.

На його думку, у майбутньому саме об’їзна траса і має слугувати для проїзду великогабаритного транспорту, аби не руйнувалась дамба.

 Витрати на об’їзд

 Скільки втратять часу і грошей люди, яким необхідно пересуватися із правого берега на лівий у зв’язку з роботою, навчанням, станом здоров’я?

 Тільки уявіть: щоб дістатися із Золотоноші до Черкас через найближчу переправу – Канівську ГЕС – доведеться давати величезний гак довжиною в 135 кілометрів! При цьому через дамбу шлях між містами становитиме 36 км. Тобто "переїхати" доведеться зайву сотню кілометрів…

 Проїзд автобусом із Золотоноші до Канева коштує 41 грн. 56 коп. та триває 1 год. 50 хв. Пересівши на рейс "Канів – Черкаси" доведеться витратити на квиток ще 64 грн. 58 коп. та пробути в дорозі щонайменше півтори години. Тобто в об’їзд уся дорога триватиме щонайменше 3,5 години та обійдеться мінімум у 100 гривень.

 Тож на час перекриття мосту залежним від поїздок через черкаський міст варто подумати про тимчасовий переїзд, або ж бути готовим до значних втрат ресурсів.

 Постачання товарів

 Занепокоєний перекриттям дамби і черкаський бізнесмен, голова Черкаської міської спілки підприємців та промисловців Петро Чернявський. За його словами, черкаський міст – найважливіший шлях по перевезенню продовольчих товарів між Черкащиною та Києвом, Полтавою, Харковом, Дніпропетровськом. Через дамбу до лівого берега їдуть і вантажі із Західної України.

 "Якщо міст перекриють, збитки для підприємств, що перевозять вантажі, однозначно будуть. Затори, об’їзд – це затримка у часі. Час – це гроші", – пояснив він.

Водночас Петро Чернявський висловив сподівання, що незручності для транспортних компаній та громадян будуть зведені до мінімуму шляхом не повного закриття мосту, а почергового перекриття напрямків руху.

 Медична допомога

 За словами керівника Черкаського центру екстреної медичної допомоги Владислава Свириденка, пацієнтів у тяжкому стані, яким терміново необхідна допомога медиків у Черкасах, із лівого берега доправляють не рідше, ніж 2-3 рази на тиждень.

"Декілька років тому ми вже стикалися з перекриттям дамби. "Швидким" доведеться їхати в об’їзд через Канів, Чигирин, Кременчук. Пацієнтів у критичному стані доведеться доправляти катером, який буде на постійному чергуванні", – пояснив він.

 Надзвичайні ситуації

 Перекриття черкаського мосту не стане на заваді рятувальних дій у разі пожеж чи техногенних аварій на лівому березі Черкащини. Про це сайту повідомив речник начальника УДСНС України в Черкаській області Костянтин Проценко.

"У кожному районі, а це Драбівський, Золотоніський, Чорнобаївський, є свій особовий склад. До того ж у Драбові є додатковий опорний пункт із технікою. У разі потреби надати підтримку можуть рятувальники з Канівського району", – пояснив він.

 До речі, саме на допомогу рятувальників з УДСНС розраховує директор Черкаського центру екстреної медичної допомоги Владислав Свириденко. Коли справа стосується порятунку життя людини, кожна хвилина має значення. Тож, у разі перекриття мосту, критичних пацієнтів планують доправляти до Черкас по воді.

 Сергій Могилко, Галина Кобзар

 

  Наш опрос

 

 

 

  Полезные ссылки

 

 

 

  Праздники

 

 

 

  Телеканалы