Бездоріжжя в Черкасах – зроблено!
Через безсилля щось змінити черкащани почали жартувати над міськими дорогами. Водії підсміюються, що станції техобслуговування та шиномонтажу платять відкати міській владі, аби та не лагодила дороги, інші заспокоюють – зате до нас терористи по таких дорогах не зайдуть. Своїми дорогами Черкаси прославилися на всю Україну, сюжет на центральному телебаченні про те, що бійці, які повернулися до Черкас на ротацію, взяли лопати і почали засипати ями на дорогах, нормальні черкащани не могли дивитися не почервонівши. Міські чиновники ж далі сваряться і шукають цапа відбувайла. А тим часом у бюджеті міста знову закладено грошей лише на ремонт шостої частини від загальної протяжності дорожнього покриття, що потребує ремонту.
– Я вскочила у яму на 30 років Перемоги, розбила колесо, погнула диски. Влетіла більше ніж на 1000 гривень. Зрозуміло, що ніхто мені ці кошти не відшкодує, але мене дивує – податки плати і при купівлі пального, і як приватний підприємець, ніхто ж тобі ці платежі не подарує, а нам – водіям спитати ні з кого, бо вони або бюджет ще не прийняли, або план соціального розвитку не розглянули, або тендер не провели. Чесно – терпіння уривається. Моя найбільша мрія – посадити мера і відповідальних за дороги чиновників у сміттєвий бак і повозити по 30 років Перемоги, – ділиться черкаська автолюбителька, 50-річна підприємець Ольга Цапко.
Черкаські станції техобслуговування переповнені. Тож день, коли жінка розбила колесо, і наступний їй довелося провести без власного авто, бо те стояло у черзі на обслуговування на СТО. Міський голова Сергій Одарич тим часом запевняє – кампанія із добивання міських доріг спрямована проти нього і організована директором департаменту житлово-комунального господарства міста Андрієм Наумчуком. Мовляв, той не слухається міського голову та не ремонтує дороги, а черкащани, які розбивають своє майно, в усьому звинувачують ні в чому неповинного мера.
– Разом із бійцями АТО ми провели акцію у Черкасах, однак реакції від міської влади, на яку ми сподівалися – так і не отримали. Вони щось полатали у центрі міста і на тому усе зупинилося. Міський голова у соцмережах перекладає відповідальність на головного комунальника, якого не може ні звільнити, ні примусити виконувати свою роботу. Не думаю, що ці нюанси турбують людей, які нівечать своє майно і вимушені з власного гаманця розраховуватися за невідремонтовані міською владою дороги. Якщо у мерії не зреагують на те, в якому стані перебувають міські дороги, думаю ми вдамося до радикальніших і креативніших акцій, – запевняє голова ГО «Автомайдан Черкаси» Сергій Яковенко.
Директор департаменту ЖКК Черкаської міської ради Андрій Наумчук роз’яснює: ситуація з міськими дорогами плачевна, бо ям протягом року утворюється більше, ніж місто виділяє коштів на поточний ремонт. Зокрема на початок 2014 року поточного (ямкового) ремонту потребувало 60 тис. кв. м дорожнього покриття, відремонтували протягом року лише 17 тис. На початок цього року ремонту потребує 64 тис. кв. метрів дорожнього покриття – однак коштів у бюджеті закладено лише на 10 тис. кв. м. За такої тенденції ситуація щорік погіршуватиметься. Окрім того, роботи проведені минулого року Черкаським асфальтобетонним заводом, при обстеженні цьогоріч виявилися неякісними, тож підприємству дали 60 днів для усунення погрішностей у роботі.
– Ми вже провели тендер на проведення поточного ремонту дорожнього покриття. 28 квітня із фірмою-переможцем буде укладено договір і вже за кілька днів вона має приступити до роботи. На ці потреби у бюджеті міста передбаченого близько 3 млн. грн. Щодо капітальних робіт – то вони знову відтерміновані, адже міський голова заветував прийнятий депутатами план соціально-економічного розвитку міста. Тому капітальний ремонт доріг, ліфтів, будівництво кладовища і ще багато робіт знову відкладено на невизначений час, – прокоментував головний комунальник Черкас Андрій Наумчук.
Очевидно якби міська влада була націлена на покращення добробуту черкащан, усе необхідне було б прийняте, проведене, і на міських вулицях давно б димів гарячий асфальт. Черкаські ж посадовці далі продовжують з’ясовувати, хто ж з них більший ворог городян, а хто дурень. Тому повертаємося до класичного висновку – через дурнів при владі – погані дороги. Але найприкріше, що ми самі їх приводимо до влади…
Антирейтинг міських доріг
За даними обстеження відділу ДАІ в Черкаській області, проведеного 15 квітня цього року, найбільш розбитими дорогами у Черкасах є: вул. 30 років Перемоги на проміжку від вул. Сумгаїтської до вул. Смілянської; вул. Смілянська від 30 років Перемоги до аеропорту; вул. Першотравнева від Чигиринської до пр-ту Хіміків; вул. Г. Дніпра по всій протяжності; вул. Оборонна по всій протяжності; вул. Чигиринська на перехресті із Пацаєва; вул. Рябоконя від пр-ту Хіміків до Ватутіна; вул. Добровольського від Орджонікідзе до Ільїна; вул. Калініна по всій протяжності; вул. Чехова по всій протяжності.
vechirka.net
|