Із 15 липня довідки та дозволи громадянам видаватимуть уже не в приміщенні Черкаської мерії. Центр адміністративних послуг, Єдиний дозвільний центр і державні реєстратори переїжджають у свій окремий і просторий офіс по вулиці Благовісній, 170.
Відкриття планується 28 червня, а переїзд усіх структур до середини липня.
– У будівлі колишньої тютюнової фабрики, а нині Муніципальному центру розвитку, для надання адмінпослуг виділили окремий корпус, – говорить керуючий справами Черкаського міськвиконкому.
– Нині у приміщеннях активно ведуться ремонтні роботи. Центр матиме вигляд прозорого офісу з максимальними зручностями для прийому громадян, котрий відбуватиметься у великому холі без стін та перегородок. Таким чином спілкування відбуватиметься більш відкрито. Біля центру функціонуватиме зручний паркувальний майданчик, а в приміщенні діятиме кондиціонування.
Крім того, мерія забезпечить електронну систему управління чергою. А відбуватиметься все так: громадянин, звернувшись зі своїм запитом, отримує талон з кодом свого питання, далі проходить у «зону очікування».
Там можна отримати бланки, заповнити їх, сфотографуватись і сплатити за послуги у банку. Згодом на табло громадянин побачить номер його питання та номер робочого місця реєстратора, котрий чекатиме на свого клієнта. Для зручності у залі очікування працюватиме рецепція, яка надаватиме консультації.
Кабінети керівництва, котрі будуть прозорими, розташовуватимуться в одному приміщенні з центром. Ще однією новинкою буде електронний документообіг, який дозволить швидше реагувати на проблеми черкасців. І якщо питання не потребує оригіналів документів, то адміністратор надішле відповідним дозвільним органам скан-копію, завірену електронним підписом.
– Таким чином, громадянам буде дуже зручно вирішувати свої питання з низкою дозвільних органів, адже контактувати з ними доведеться в одному місці, прийом здійснюватиметься за графіком, буде викорінена штовханина, вестиметься відеоспостереження.
А чиновники під постійним спостереженням та увагою як відвідувачів, так і власних керівників, будуть більш організованими і швидкими.
І найголовніше, між громадянами та дозвільними органами майже не буде контактів, адже посередником виступатиме адміністратор Центру. Цей працівник не вирішує питання по суті звернення і не вливає на його результат. Однак адміністратор контролює терміни розгляду, може оштрафувати чиновників за затягування видачі документів. Отже, знижується рівень дрібної корупції.